Jelenlegi hely

Sok e-mail címmel rendelkezik? Hasznosítsa!

DXN HírlevélSzép napot kívánok, kedves olvasó!

Felmerült többször is kérdés a hírlevél küldéssel kapcsolatban, ezért meg szeretném osztani a gondolataimat itt a nyilvánosság előtt is arról, hogy a DXN MLM-ben hogyan is hasznosíthatja azt, hogy ha több száz vagy akár ezer email címmel rendelkezik.

Mielőtt kiküldenénk egy tömeglevelet gondoljunk bele, hogy minden email cím mögött egy személy van és minden személy különböző, ezáltal különböző módon is kell megszólítani őket. Az is számít egy ilyen megkeresésnél, hogy először is egyáltalán ismeri-e a megkeresett személyt, illetve a megkeresett személy is emlékszik-e Önre, ismeri-e Önt. Az is számít, hogy milyen közeli ismerős és milyen régóta beszélgettek.

Tekintve arra, hogy manapság tucatjával jönnek emailen a "jobbnál jobb ajánlatok" az emberek már "immúnisak" az ilyen hírlevelekre. Csak abba gondoljon bele, hogy Ön az ilyen emaileket mennyire veszi komolyan, egyáltalán el jut-e odáig, hogy megnyitja? Mert amennyire Önt érdeklik az ilyen levelek, annyira érdekli azokat is, akiknek Ön küld ilyen levelet. Ezért fontos, hogy ilyen levelet ne küldjön. Olyan levelet kell küldenie, amire ha ránéz a címzett akkor másnak fogja látni és végig akarja majd olvasni. Az interneten rengeteg anyag van, amik arról szólnak, hogyan lehet az olvasó figyelmét megragadni, milyen címeket kell kitalálni, hogyan kell fogalmazni stb. Ezek vagy működnek vagy nem, természetesen hasznos elolvasni ezeket. De a legjobb módszer, amit fentebb is említettem, hogy akit csak tud, azt személyesen szólítsa meg. Írjon neki, hogy mivel foglalkozik és lehet, hogy őt is érdekleni fogja vagy kérdezze meg, hogy mi a véleménye erről és csatolhat hozzá 1-2 bemutató videót, illetve a DXN-es weblapját, amit a regisztráció után ingyenesen igényelhet.

Amúgy ezenkívül van a DXN intranetben, lesz módja saját hírlevél lista kezelésére, illetve videó hírlevél küldésre, amivel le lehet ellenőrizni, hogy elolvasták-e, illetve megnézték-e a videót és hányszor?! De ezenkívül nagyon fontos, hogy az egész üzletnek és a kiküldött üzenetnek az alapja az legyen, hogy Ön is elégedett a DXN termékeivel és szereti a ganoderma kávét. Sokkal hitelesebben és lelkesebben tud róla beszélni, hogyha személyes tapasztalatát írja le ismerőseinek, illetve a hírlevél címzettjeinek.

Természetesen ha Ön több száz vagy ezer email címmel rendelkezik, akkor nem valószínű, hogy ismeri mindet. Ebben az esetben muszáj sablon emailt küldeni, de legalább annyit érdemes megtennie, hogy személyesen szólítja meg őket. Tudom ez sok munkával jár, de sokkal eredményesebb. Másik dolog, amire oda kell figyelni, hogy ne egy manipulatív, sok más MLM-től megszokott szöveget írjunk, ahol "még a csillagokat is leígérjük az égről csak lépjen már be" üzenet jön le. A DXN-ben nem kell manipulatív szövegeket írni, a termékek valóban olyan jók, hogy Ön őszintén és lelkesen fog tudni beszélni róla és ez sokkal inkább inspirálni fogja az olvasót, mint egy nagyokat ígérő manipulatív üzenet.

Megjegyzem, hogy habár nagyon nagy lehetőséget rejt magában az online hálózatépítés, én azt ajánlom mindenkinek, hogy az online és offline reklámozást egyaránt csinálja. Hiszen a leghatásosabb mégis csak az, hogy visz valakinek DXN kávét és Ő fog róla kérdezgetni és akkor megadhatja neki a weblap címét, illetve meghívhatja akár egy üzletet bemutató webkonferenciára.

Üdvözlettel,
Nagy Gergely
nagy.gergely@ganodermakave.info

Kép: